WSTĘPNA DIAGNOZA/ OPIS FUNKCJONOWANIA UCZNIA- WPISY DO DZIENNIKA- materiał edukacyjny w formie cyfrowej

WSTĘPNA DIAGNOZA/ OPIS FUNKCJONOWANIA UCZNIA- WPISY DO DZIENNIKA- materiał edukacyjny w formie cyfrowej
  • nowość
Cena: 52,00 zł

Cena regularna:

52.00
ilość szt.
Zyskujesz 5 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Kod produktu: 226B-91393

Opis

Opisy funkcjonowania/ wstępne diagnozy na zajęcia z form pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz zajęcia rewalidacyjne dla uczniów w SP i SPP.


Materiał cyfrowy składający się z 16 stron pliku zapisanego w formacie WORD do samodzielnej modyfikacji.

(16 przykładowych opisów- uczeń w spektrum autyzmu, uczeń z niepełnosprawnością intelektualną, uczeń zdolny, uczeń z zaburzeniami koncentracji, uwagi, emocji, cudzoziemiec, uczeń w sytuacji kryzysowej, z trudnościami edukacyjnymi itp.)


Opcje zapisów mogą być wykorzystane jako wpisy do dziennika z form pomocy i zajęć rewalidacyjnych, które są kluczowe do wstępnej diagnozy uczniów oraz planowania wsparcia. Posiadanie takich dokumentów przynosi szereg korzyści specjalistom prowadzącym zajęcia, ponieważ jest to:


1.    Precyzyjna diagnoza – Dzięki tym wpisom specjaliści mogą dokładnie ocenić aktualny poziom rozwoju uczniów, zarówno pod względem emocjonalnym, jak i społecznym, co pozwala na precyzyjne określenie obszarów wymagających wsparcia.
2.    Indywidualizacja wsparcia – Posiadanie takich materiałów pozwala na tworzenie dostosowanych planów wsparcia, uwzględniających unikalne potrzeby każdego ucznia, co zwiększa efektywność zajęć rewalidacyjnych.
3.    Monitorowanie postępów – Wpisy te umożliwiają systematyczne śledzenie postępów uczniów, co pomaga w odpowiednim dostosowywaniu metod i form pomocy w miarę jak uczniowie rozwijają swoje umiejętności.
4.    Współpraca zespołowa – Dokumentowanie przebiegu zajęć sprzyja współpracy między nauczycielami, terapeutami i innymi specjalistami, umożliwiając wymianę informacji i wspólne podejmowanie decyzji o dalszym wsparciu ucznia.
5.    Podstawa do modyfikacji programów – Wszelkie spostrzeżenia zawarte w tych wpisach mogą stanowić podstawę do modyfikacji planów terapeutycznych, aby lepiej odpowiadały na potrzeby uczniów.

Przykładowe diagnozy zostały stworzone z myślą o wsparciu nauczycieli w tworzeniu niezbędnej dokumentacji oraz uzupełnianiu dzienników zajęć.


Po zaksięgowaniu płatności automatycznie otrzymujecie Państwo maila z linkiem do samodzielnego pobrania materiałów. Koniecznie proszę sprawdzić SPAM. Istnieje możliwość zakupienia materiałów na fakturę dla placówki z odroczonym terminem płatności. W tym celu prosimy o maila na adres kontakt@paniandzia.pl
 
 
Ważne!
Klauzula informacyjna:
Żaden dokument, nie może być powielany ani rozpowszechniany w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób na jakichkolwiek polach eksploatacji, włącznie z kopiowaniem, fotokopiowaniem i digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie, bez pisemnej zgody Właściciela. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworu w całości lub w części bez zgody Właściciela w innych celach niż niekomercyjne cele prywatne stanowi naruszenie prawa. Wykorzystanie materiałów do celów cytowania jest dozwolone na warunkach i w zakresie określonym przepisami Prawa Autorskiego (Dz.U. z 2006 r. Nr .90, poz. 631), w tym z obowiązkowym podaniem źródła cytatu ( z wyłączeniem osób dokonujących zakupu, do własnego użytku i wykorzystania). Kupujący nie ma prawa do  dalszej odsprzedaży i rozpowszechniania zakupionych materiałów umieszczonych na stronie sklepu internetowego paniandzia.pl
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl